7/19/2008

Cry




I'll always remember

It was late afternoon

It lasted forever

And ended so soon


在每個靜止的時刻 嘆息


XXX



你知道


有件事 我覺得神奇

就是 把 人 事物 ...

前頭冠上 屬於我的

"我的 ..溫柔..我的........"

加上兩個字 完全不同了

好像擁有了 世界上最甜蜜的東西


呵呵 有趣吧


我的搞笑猴子們 跳上跳下的




XXX


我的手機鈴聲 就是這首


跟電影有關 A walk to remember..


現在想看電影 宇宙無敵超級想


想逃離這情緒 鑽進電影的世界 fictional

開朗的說 放心吧

擔心 ..all the time...


It was then that I realized

That forever was in your eyes





沒看過電影 但找到最後一段

其實只要聽這首歌就知道是一部怎樣的電影了

I like the last part..

I always miss her..but her love is like the wind..

I can't see it..but I can feel it..


... It was then that I realized

That forever was in your eyes ...



懂嗎??



XXX



情緒的轉折 用音樂傳達

不用言語


XXX



宇宙無敵超級需要 ...........



XXX




Endnote 果真是一個功能強大的軟體


寫論文必備


花了三小時學習 很值得


還要看一篇期刊


統計阿統計

You were always the cold one

All your feelings so deep inside

Staring at a dark gray sky

I was changed

I wanted to hold you

i wanted to make it go away

I wanted to know you

I wanted to make your everything, all right....


恩 這也很符合學習統計的心境


來個搞笑結尾



我希望是喜劇...


XXX

2 則留言:

Rach 提到...

當全世界約好一起下雨,


你和我...我們約好一起在心裡放晴。


好嗎?


此留言受主人保護 .. 只給你..

Cloud 提到...

If you want to know what's forever

then listen to my voice

feel my heart beating

look at my eyes

You will feel forever

妳的聲音是陽光

妳的笑容是陽光

即使是在遙遠的另一邊

在我的心中妳永遠高掛

只要想到就永遠是晴天